Boot manager

Martin Zdrazil zdrazil at atlas.cz
Wed Oct 19 20:10:50 CEST 2005

Diky za odpovedi, do fdisk /mbr vkladam velke nadeje, ale jsme rad ze to jde
I tim instalacnim CD1 (ano je to CD a ne DVD, muj omyl. Uz jsem myslel ze
cdcka ani nemam doma)

Ad PS: ani, uz sedim v lotosovem kvetu a vyslovuji oooOOM, abych se
psychycky pripravil na moznost reinstalace celeho toho srace, je to totiz
ten komp, na ktery jsem nize zjistoval rady, jak dat dohromady ten imap. Ale
uz mi to behalo a ted to konecne teda mozna budu moct udelat lepe a
radostneji. Stejne mi nefungoval imap na ssl :)

No a kdyz uz jsem se rozepsal, tak mozna snad par mych poznamek k freebsd.
K freebsd jsem se dostal pred nedavnem po mnoha letech spravy windows
systemu (teda ted to delam paralelne), jsem certifikovany microsofti
nohlsed. Nepochybuju o tom ze jde o vyzraly system na kterem pojede vse
super-truper, pristupuji k nemu jako k necemu co musi urcite fungovat bez
kompromisu, system, ktery ma za sebou roky vyvoje.
Ale musim rici ze kvalita dokumentace je oproti MS na velmi nizke urovni.
Handbook dava jen zakladni info o tom jak dat vec dohromady, clovek aby pro
kazdou hovadinu 2 hodiny gugloval jak se to dela, chybi mi asi neco jako
microsofti technet. Proste kdyz chci zprovoznit na serveru napriklad onen
courier-imap, tak postup se vsim vsudy a ne kompilovat 7 dokumentu a 2 rady
z newsu dohromady.
Nechtel jsme vyvolavat zadnej flame, myslim ze je to zpusobeno tim, ze
proste neexistuje skupina placenych lidi, kteri by celej pracovni den delali
jen to ze by udrzovali a aktualizovali dokumentace a davali je nekde na
hromadu. A mozna je to zpusobeno taky tim, ze jsem hrozny pako a jsem
rozezranej vizualnima klikacima nastrojema pro spravu. Ale snad se to
zlepsi.

MZ