AMD

Zbyněk Burget zburget at miastudio.cz
Mon Sep 26 13:47:46 CEST 2005

Zdravim,
pred cca 2 mesici jsem se tady ptal po konfiguraci AMD - viz
http://www.freebsd.cz/listserv/archive/users-l/2005-August/013838.html
http://www.freebsd.cz/listserv/archive/users-l/2005-August/013841.html

nicmene se mi podle toho AMD nerozbehlo, ja na to tenkrat pak nemel cas
a ted jsem se k tomu vratil - at jsem se snazil jak chtel, tak se mi to
nepovedlo rozhybat ;-(

Takto to mam nastaveno:
/etc/rc.conf:
amd_enable="YES"
amd_flags="-F /etc/amd.conf"

/etc/amd.conf:
[ global ]
auto_dir = /amd
restart_mounts = yes
cache_duration = 5
dismount_interval = 5
log_file = syslog
log_options = all
map_type = file

[ /cd-rom ]
map_name = /etc/amd.map

/etc/amd.mnt:
cdrom type:=cdfs;dev:=/dev/acd0;opts:=ro,nosuid,nodev,noexec,utimeout=3

po spusteni amd mam system v tomto stavu:
mount rika, ze:
pid1126 at zbynek:/cd-rom on /cd-rom (nfs)

debug.log:
Sep 25 20:57:18 zbynek amd[1126]: Trying mount of /etc/amd.map on
/cd-rom fstype
  toplvl
Sep 25 20:57:18 zbynek amd[1126]: No map entry for .directory
Sep 25 20:57:18 zbynek last message repeated 3 times

Objevi se /cd-rom nicmene je prazdny a nic se do nej nenamountuje.
Adresar /amd neexistuje a ani po jeho rucnim vytvoreni se nic nedeje.
Netusite nekdo, kde delam chybu?

Zbynek Burget