Kompilace GIMPu z portu

Michal Varga varga at stonehenge.sk
Mon Sep 26 13:01:04 CEST 2005

On Mon, 2005-09-26 at 11:35 +0200, Vit Kotačka wrote:
> Dobrý den
>
> Jak mám (při instalaci z portu) GIMPu vnutit, aby se přeložil s
> podporou JPEG, PNG, TIFF atd.?

Vubec nijak, spis by byl vazny problem mu vnutit, aby tu podporu
ignoroval:

LIB_DEPENDS=    wmf.2:${PORTSDIR}/graphics/libwmf \
                aa.1:${PORTSDIR}/graphics/aalib \
                exif.12:${PORTSDIR}/graphics/libexif \
                mng.1:${PORTSDIR}/graphics/libmng \
                png.5:${PORTSDIR}/graphics/png \
                jpeg.9:${PORTSDIR}/graphics/jpeg \
                tiff.4:${PORTSDIR}/graphics/tiff

> Zkoušel jsem různé WITH_PNG, WITH_PNG=yes, WITHOUT_PNG=no, ale ve
> výsledku neúspěšně. Google mi taky neporadil. FreeBSD 5.4 (ty knihovny
> mám nailstalovaný).

Rychly pohled do Makefile nam rekne, ze dany port zadnou z takove
kategorie voleb nepouziva a usetrime si hodne prace pri jejich zkouseni.

> A teoreticky. Věděl by někdo, proč ty volby nemá GIMP zapnuté
> defaultně? K čemu je GIMP, který neotevře jpg, png, tiff?

Mam pocit, ze uz to bude asi nekolik let, co Gimp pouzivam snad ve vsech
dostupnych verzich a z nekolika sad experimentalnich portu a nikdy jsem
se s takovym problemem nesetkal. Presto bych si dovolil rict ze

# portupgrade -vfR graphics/gimp

by tento problem vyresil, a s nim asi i nekolik dalsich, ktere v
systemu, ktery se takto chova, urcite budou pritomne.

m.

--
Michal Varga <varga at stonehenge.sk>
Stonehenge