zkusenosti s FreeBSD 5.x / 6.x a MSI P1-102A2M

Miroslav Lachman 000.fbsd at quip.cz
Tue Sep 13 22:33:28 CEST 2005

Chtel bych se zeptat, jestli nahodou nemate nekdo s uvedenym barebone
systemem osobni zkusenosti. Pripadne s pribuznym boardem, ktery je
osazen stejnym chipsetem atp. Jde mi predevsim o fungovani ATA/SATA
radice a senzoru HW monitoringu. Podporu sitovky jsem nasel, ale vic
jsem nenasel. Vygooglil jsem par dotazu na podobne tema, ale zadne
rozumne odpovedi.

http://www.msi.com.tw/program/products/server/svr/pro_svr_detail.php?UID=551

Mam na tento server nabidku na pronajem, ale uzavira se tam smlouva na
12 mesicu a nerad bych si pronajmul neco, na cem mi nepobezi FreeBSD
tak, jak bych chtel. (tj. stabilne a s vyuzitim vseho toho, co bezne
board nabizi - radice, sitovky, senzory teploty, otacek ventilatoru,
napeti atp.)

Napriklad na desktopu me mile prekvapil board Epox 8kra2+, kde se daji
cist hodnoty teploty i pres sysctl - tedy bez nutnosti instalovat dalsi
programy, ktere pak jeste napriklad ke spravnemu behu vyzaduji vypnuti
securelevelu atd.

Predem diky za jakekoliv hodnotne informace na toto tema.