Jak neupdatovat sendmail.cf behem installworld ?

Dan Lukes dan at obluda.cz
Wed Sep 14 17:44:44 CEST 2005

Divacky Roman wrote:

> echo "NO_SENDMAIL=ohYES!" >> /etc/make.conf ?

	Nechci zabranit prelozeni respektive updatu celeho sendmailu - jen toho
(jeho) konfiguracniho souboru (a to ne proto, ze bych proti tomu neco
zasadniho mel, ale proto, ze je to tak nestastne zarizeno, ze to v me
konkretni konfiguraci installworld stejne nezvladne).

	Cele je to o tom, ze kdyz tomu nezabranim, nepovede se to a 'make
installworld' skonci chybou.

	Ja sice vim, ze to je uplne posledni akce celeho installworld, takze
kdyz se nepovede jen tohle, tak se v zasade nic nestalo. Ale script,
ktery ten make installworld spoustel nedokaze poznat, jestli to
zhavarovalo z tohoto duvodu nebo z jineho - a jelikoz na zaklade
vysledku 'make installworld' cini nejaka rozhodnuti a provadi urcite
akce tak mi neni jedno, jestli dopadne s chybou nebo ne i kdyz fakticky
ta chyba nema zadne realne nasledky ...

	Nicmene, to jen na vysvetleni - uz jsem zvitezil.