New port?

Michal Varga varga at stonehenge.sk
Mon Aug 22 17:09:56 CEST 2005

On Mon, 2005-08-22 at 16:33 +0200, Pav Lucistnik wrote:
> Nejlepsi reseni mi prijde zlikvidovat tu editaci crontabu a misto toho
> tisknout uzivateli instrukce, co tam ma dat... Lidi nemaj moc radi kdyz
> se ji magicky meni obsah /etc

Muzu mluvit jenom za sebe a samozrejme nevim, o jakou aplikaci se jedna
(co kdyz je to treba crontab editor, ze), ale treba u portu, ktere bez
extra vyzadani pridavaji sveho usera do passwd vyslovene penim, a to uz
vubec nemluvim o tech, ktere si ho pri deinstalaci zase tise odstrani.
Kdykoli je pak moznost, pro takovou aplikaci okamzite hledam vhodnou
nahradu, i kdyz je jasne za takove chovani muze autor portu a ne autor
daneho programu. Ale to uz se pak clovek nezna, kdyz mu neco bez vyzvani
saha na kriticke konfiguracni soubory, to se proste nedela.

m.

--
Michal Varga <varga at stonehenge.sk>
Stonehenge