New port?

Ondra Koutek koutek at o-k.cz
Mon Aug 22 18:45:11 CEST 2005

Ja na to jen strucne zareaguju. jedna se o pridani nejakych mailovacich
jobu do /var/spool/cron jestli se nepletu, jinak je aplikace vcelku
pohodova. Osobne jsem chtel vse udelat tak, ze za port pridam informaci
o tom, ze byl cron zmeneny, ale chtel jsem aby po sobne port co nejlepe
uklidil.
Na druhou stranu od vyvojaru aplikace vim, ze zhruba za rok touhle dobou
se bude cely port muset predelat, protoze se bude menit hodne instalacni
cesta.
Takze co vim, bude tento port, pak by mely nasledovat dalsi 2 verze a
pripadne nejake bugfixy, ktere ale nebudou potrebovat port moc menit.
takze si rikam, ze to pro ted bude stacit a za rok bych uz ten port
udelal o poznani privetiveji (vcetne moznosti predem v manu nastavit
nektere defaultni volby a nasledne pri odinstalovani portu inteligentne
uklidit - backup dat a uklid i v databazi a pod.)

Ondra