New port?

Pav Lucistnik pav at oook.cz
Mon Aug 22 16:33:53 CEST 2005

Ondra Koutek píše v po 22. 08. 2005 v 16:04 +0200:
> Zdravim.
>
> Mam novy port pro FreeBSD, ale vim o nejakych chybach, ktere ted neumim
> odstranit (aplikace edituje crontab a pri odinstalaci tam zaznamy
> zustanou). Myslite, ze ma cenu ho postovat pro prijeti do stromu, nebo
> mam pockat dalsi mesic, nez se dokopu k oprave?

Dokopej se k oprave ted a pak hned ho posli.

Nejlepsi reseni mi prijde zlikvidovat tu editaci crontabu a misto toho
tisknout uzivateli instrukce, co tam ma dat... Lidi nemaj moc radi kdyz
se ji magicky meni obsah /etc

--
Pav Lucistnik <pav at oook.cz>
              <pav at FreeBSD.org>

Co vime o lasce? Laska je jako hruska. Hruska je sladka a ma urcity tvar.
Zkuste presne definovat tvar hrusky.
  -- Marigold: Pul stoleti poezie