locale na 6.0-BETA2

Divacky Roman xdivac02 at stud.fit.vutbr.cz
Thu Aug 18 12:56:44 CEST 2005

jak "nejede" ? reportovat na current@

> nejede mi wifi (iwi) - nastesti jen s nekterymi AP
> nejede mi wi - opet jen s nekterymi AP

jak "nejede" ? zkus mi to trosku popsat...

> dhclient se chova podivne a pada

.... mne jede fklidu (na 7-c)

> Nakonec jedu alespon prozatim na PCMCIA sitovce (ed) a doma mi zrovna
> nastesti iwi jede.
> Gnome panel mrzne ....

viz v diskusi dale zminovane centericq apod - v beta verzich jsou defaultne
zaple ruzne debugovaci veci, mimojine i debugovaci malloc (viz co zminuje
cejka) a je dost mozne a pravdepodobne ze to odhali chyby v 3rd party
programech - to ale jen stezi je chyba fbsd

roman