locale na 6.0-BETA2

Ondra Koutek koutek at o-k.cz
Thu Aug 18 13:42:30 CEST 2005

On Thu, 2005-08-18 at 12:56 +0200, Divacky Roman wrote:

> jak "nejede" ? reportovat na current@
Vi se o tom a snad se na tom i pracuje. Nasel jsem 2 reporty na toto
tema (jednak problem s mrznutim a druhak s radicem ICH ktery samosebou
mam :-) )

> jak "nejede" ? zkus mi to trosku popsat...
Po nekolika minutach se odpoji od AP a prestane prenaset packety. Tusim
ze hlasi Carrier off
Na AP kde mi jede ma zase desive slaby signal, ktery treba na Linuxu a
nebo na Windows je v pohode.

> .... mne jede fklidu (na 7-c)
No, me jede na nekterych sitich taky v klidu, ale pac mam 6.0 na NB
a vecne potkavam nova prostredi, tak obcas neco neprobehne jak ma.
Jak rikam, budto je problem v driverech, nebo v dhclientu

> viz v diskusi dale zminovane centericq apod - v beta verzich jsou defaultne
> zaple ruzne debugovaci veci, mimojine i debugovaci malloc (viz co zminuje
> cejka) a je dost mozne a pravdepodobne ze to odhali chyby v 3rd party
> programech - to ale jen stezi je chyba fbsd

Jojo, jsem si toho vedom. malloc dela potize leckde, take jsem debug uz
vypnul :-)

Ondra