locale na 6.0-BETA2

Michal Varga varga at stonehenge.sk
Thu Aug 18 05:23:20 CEST 2005

On Wed, 2005-08-17 at 19:38 +0200, Ondra Koutek wrote:
> Co se tyce GNOME, tak posledni cvsup delany v pondeli mi gnome spravil.
> Teda pred chvili mi panel opet lehnul, ale uz to je tak jednou za den,
> to neni tragicke a muze to byt opravdu appletem.

To porad neni ok, jednou za den mi panel nelehne ani v Gnome 2.11.90, ne
jeste ve stable. Nebo presneji, ze samotneho Gnome neco jen tak svevolne
crashnout uz ani nepamatuju, snad az na ten nestastny Nautilus, ale ten
uz je proste takovy od narozeni.

Spolehlivym lekem na takove crashe v Gnome je udrzovat jej v
konzistentnim stavu a nemit kazdy treti komponent kompilovany proti jine
verzi GTK nebo Pango, cemu se pri castych upgradech da nekdy jen tezko
vyhnout. Diky portum se to da vyresit jednoduchou rekurzivni rekompilaci
vseho od nejakeho glib2 nahoru, ale to je prace na hezke 3-4 dny na
nepouzivanem stroji, co v uzivatelskem prostedi taky neni uplne
optimalni..

m.

--
Michal Varga <varga at stonehenge.sk>