locale na 6.0-BETA2

Ondra Koutek koutek at o-k.cz
Wed Aug 17 19:38:42 CEST 2005

Ten list byl napsany s lehkou nadsazkou. U FreeBSD naprosto korektne
plati, ze BETA je od toho, aby v ni obcas jeste neco nefungovalo a
ocekavat na tomto miste stabilitu neni podle meho tak nejak na miste.

Co se tyce GNOME, tak posledni cvsup delany v pondeli mi gnome spravil.
Teda pred chvili mi panel opet lehnul, ale uz to je tak jednou za den,
to neni tragicke a muze to byt opravdu appletem.

Ondra