locale na 6.0-BETA2

Rudolf Cejka cejkar at fit.vutbr.cz
Thu Aug 18 09:02:04 CEST 2005

Miroslav Lachman wrote (2005/08/17):
> Pak mi na beta 1 napriklad vubec nejde CenterICQ (okamzite po pripojeni
> na server spadne - core.dump). Vsechno zkouseno na stejnem zeleze, jako
> FreeBSD 5.4 (multiboot) a tam to vsechno funguje normalne.

Zkuste vytvorit symlink /etc/malloc.conf -> aj, mne to pomaha. Blizsi
duvody jsem nezjistoval.

Jinak samozrejme vseobecna rada: Kdyz neco po upgradech pada nebo se chova
divne (napr. zacnou zelenat casti oken v KDE atd.), tak je dobre nejdriv
zkusit rekompilaci prislusneho baliku i se zavislostmi, obcas to pomuze.

S 6.x/7.x take zadne vyrazne problemy proti 5.x nemam, zvlaste po poslednich
opravach. Krome zminovaneho dhclienta - mne se na nem zase nelibi, ze
10 sekund ceka, jestli nahodou nenabehne sitove rozhrani, ktere nema signal,
a take vypisovani otravne hlasky "unknown dhcp option value..." - sotva
clovek neco prida do DHCP kvuli PXE, a uz se na to musi koukat s kazdym
rebootem (puvodni nezname volby s klidem prechazel) - nastesti v obou
pripadech pomuze pomerne jednoduchy patch. Vzhledem k oddeleni dhclientu
na jednotliva rozhrani mi to ale az tak nevadi.