locale na 6.0-BETA2

Miroslav Lachman 000.fbsd at quip.cz
Thu Aug 18 09:51:59 CEST 2005

Michal Varga wrote:

> Zase musim nesouhlasit, na BETA1 jsem s FAT32 pracoval uplne normalne a
> zadne problemy takoveho druhu si nepamatuju. Pravda je zase ale nekde
> uprostred - kod pro FAT (o NTFS ani nemluvim) je ve FreeBSD na dost
> mizerne urovni a mensi chyba filesystemu skutecne dokaze system vrhnout
> do panicu, operace s filesystemy jsou u FreeBSD bohuzel skutecne asi tou
> nejslabsi strankou a to vcetne nativniho. V tomto konkretnim pripadu
> bych to nejspis povazoval za rozbity FAT32, treba vinou padu systemu a
> podobne. Bylo by asi vhodne na to pred mountem pustit fsck_msdosfs,
> [...]

Je klidne mozna, ze by byl filesystem nejak poskozeny, ale ve Windows
2000 a ve FreeBSD 5.4 s nim pracuji zcela normalne (cteni i zapis), ale
v 6.0 beta 1 mi panikari i kdyz ho primountuji read only, coz mi tak
jako tak v poradku nepripada.

> Tezko rict, CenterICQ jsem prestal pouzivat jeste nejakou chvili pred
> BETA1, ale coredumpy tam pamatuju docela frekventovane, prakticky kazdou
> chvili kdyz v ICQ, Inc. neco prekopali v protokolu (ale to je samozrejme
> problem vetsiny klientu). Pokud je to skutecne replikovatelny problem a
> nepomaha ani rekompilace primo na BETA1, urcite by bylo zajimave podivat
> se treba na ktrace, pripadne s tim kontaktovat autora.

CenterICQ jsem prekompiloval aspon 5x s ruznymi options, ale chova se
porad stejne, zatimco na FreeBSD 5.4 jsem coredump nevidel jeste ani jeden.

Vyzkousim CVSup na RELENG_6 a uvidime, co se spravi a co rozbije :]