locale na 6.0-BETA2

Michal Varga varga at stonehenge.sk
Thu Aug 18 05:03:16 CEST 2005

On Wed, 2005-08-17 at 19:07 +0200, Miroslav Lachman wrote:
> Nevim, jak je na tom beta 2, ale beta 1 mi celkem spolehlive zpanikari
> pri primountovani FAT32 oddlilu a pokusu z nej neco cist / zapsat.

Zase musim nesouhlasit, na BETA1 jsem s FAT32 pracoval uplne normalne a
zadne problemy takoveho druhu si nepamatuju. Pravda je zase ale nekde
uprostred - kod pro FAT (o NTFS ani nemluvim) je ve FreeBSD na dost
mizerne urovni a mensi chyba filesystemu skutecne dokaze system vrhnout
do panicu, operace s filesystemy jsou u FreeBSD bohuzel skutecne asi tou
nejslabsi strankou a to vcetne nativniho. V tomto konkretnim pripadu
bych to nejspis povazoval za rozbity FAT32, treba vinou padu systemu a
podobne. Bylo by asi vhodne na to pred mountem pustit fsck_msdosfs,
urcite neco zajimaveho najde.

> Pak mi na beta 1 napriklad vubec nejde CenterICQ (okamzite po pripojeni
> na server spadne - core.dump). Vsechno zkouseno na stejnem zeleze, jako
> FreeBSD 5.4 (multiboot) a tam to vsechno funguje normalne.

Tezko rict, CenterICQ jsem prestal pouzivat jeste nejakou chvili pred
BETA1, ale coredumpy tam pamatuju docela frekventovane, prakticky kazdou
chvili kdyz v ICQ, Inc. neco prekopali v protokolu (ale to je samozrejme
problem vetsiny klientu). Pokud je to skutecne replikovatelny problem a
nepomaha ani rekompilace primo na BETA1, urcite by bylo zajimave podivat
se treba na ktrace, pripadne s tim kontaktovat autora.

m.

--
Michal Varga <varga at stonehenge.sk>
Stonehenge