locale na 6.0-BETA2

Miroslav Lachman 000.fbsd at quip.cz
Wed Aug 17 19:07:18 CEST 2005

Michal Varga wrote:
> On Wed, 2005-08-17 at 16:36 +0200, Ondra Koutek wrote:
>
> 6.0 bezi ve (temer) vsech ohledech naprosto bezchybne a stabilne, az na
> ten kosmicky rozmrdany dhclient, ktery skutecne nema obdoby (viz treba
> mailing list current, kde se o nem vyjadruji jeste nelichotiveji).
>
> Je pravda, ze veci z uvedeneho seznamu nepouzivam (az na Gnome, kde
> samozrejme zadny panel nemrzne, hazet lokalni problemy s nejakym spatne
> zkompilovanym appletem ci knihovnou na operacni system neni zrovna moc
> fer), ale u tech co pouzivam (nekolik docela dost rozdilnych sad
> [...]

Nevim, jak je na tom beta 2, ale beta 1 mi celkem spolehlive zpanikari
pri primountovani FAT32 oddlilu a pokusu z nej neco cist / zapsat.
Naopak s dhclientem jsem zadny problem pri provozu nemel (pouze to, ze
se nespusti v instalatoru)
Pak mi na beta 1 napriklad vubec nejde CenterICQ (okamzite po pripojeni
na server spadne - core.dump). Vsechno zkouseno na stejnem zeleze, jako
FreeBSD 5.4 (multiboot) a tam to vsechno funguje normalne.