locale na 6.0-BETA2

Michal Varga varga at stonehenge.sk
Wed Aug 17 18:03:58 CEST 2005

On Wed, 2005-08-17 at 16:36 +0200, Ondra Koutek wrote:
> co locale, za posledni 3 roky jsem nemel tak nestabilni system, jako je
> 6.0BETA2 na mem NB :-P
> Nejede mi sitovka (bfe),
> nejede mi wifi (iwi) - nastesti jen s nekterymi AP
> nejede mi wi - opet jen s nekterymi AP
> dhclient se chova podivne a pada
> Nakonec jedu alespon prozatim na PCMCIA sitovce (ed) a doma mi zrovna
> nastesti iwi jede.
> Gnome panel mrzne ....
>
> No, tesim se alespon na RC1 :-)

6.0 bezi ve (temer) vsech ohledech naprosto bezchybne a stabilne, az na
ten kosmicky rozmrdany dhclient, ktery skutecne nema obdoby (viz treba
mailing list current, kde se o nem vyjadruji jeste nelichotiveji).

Je pravda, ze veci z uvedeneho seznamu nepouzivam (az na Gnome, kde
samozrejme zadny panel nemrzne, hazet lokalni problemy s nejakym spatne
zkompilovanym appletem ci knihovnou na operacni system neni zrovna moc
fer), ale u tech co pouzivam (nekolik docela dost rozdilnych sad
hardware, jak AMD, tak Intel) zadne jine problemy nez dhclient nejsou.
Cim samozrejme nepopiram pravdivost puvodniho tvrzeni, jenom dokladam,
ze existuji prostredi, kde 6.0 (potazmo 7.0) funguje skvele.

m.

--
Michal Varga <varga at stonehenge.sk>
Stonehenge