locale na 6.0-BETA2

Ondra Koutek koutek at o-k.cz
Wed Aug 17 16:36:52 CEST 2005

co locale, za posledni 3 roky jsem nemel tak nestabilni system, jako je
6.0BETA2 na mem NB :-P
Nejede mi sitovka (bfe),
nejede mi wifi (iwi) - nastesti jen s nekterymi AP
nejede mi wi - opet jen s nekterymi AP
dhclient se chova podivne a pada
Nakonec jedu alespon prozatim na PCMCIA sitovce (ed) a doma mi zrovna
nastesti iwi jede.
Gnome panel mrzne ....

No, tesim se alespon na RC1 :-)

Ondra