Email server - rovnake mena domen.

Dan Lukes dan at obluda.cz
Wed Aug 10 09:11:39 CEST 2005

Zbyněk Burget wrote:
> Cely tenhle problem bych hledal v MX zaznamech pro danou domenu - pokud
> vas provider pro danou domenu spravuje mailserver, nemuze prece
> existovat jeste jiny mailserver pro tu samou domenu.

> Pokud to nakonfigurujete tak, ze se to bude chovat jinak (a verim tomu,
> ze to jde), pak to bude IMHO nakonfigurovano spatne - pac se ten

	Neni to uplne vyloucena konfigurace a obcas ma i smysl.

	Na sendmailu se to dela upravami virtusertable a aliasu (a jeste par
zasahu do celkove konfigurace) na obou MTA. Pak to funguje dobre.

	S Postfixem ale poradit neumim (nemuzu ani prohlasit, ze to tam pujde).
Zatim jsem nebyl v situaci, kdy by mi na neco pripadal vhodnejsi (cimz
netvrdim, ze takove, jindy, jinde, nebo pro nekoho jineho, nejsou).