Email server - rovnake mena domen.

Zbyněk Burget zburget at miastudio.cz
Wed Aug 10 08:43:52 CEST 2005

Cely tenhle problem bych hledal v MX zaznamech pro danou domenu - pokud
vas provider pro danou domenu spravuje mailserver, nemuze prece
existovat jeste jiny mailserver pro tu samou domenu. Podle ceho by potom
mailservery poznaly, na kterem z nich je prislusna schranka?

Posta se vzdy ve vysledku dorucuje na mailserver s nejnizsi hodnotou MX.
I zalozni mailserver (s vyssi hodnotou MX) vi, ze mu ta posta nepatri,
protoze existuje server s nizsim MX.

Pokud to nakonfigurujete tak, ze se to bude chovat jinak (a verim tomu,
ze to jde), pak to bude IMHO nakonfigurovano spatne - pac se ten
mailserver bude chovat nestandardne a muze vam to delat velice
prapodivne veci...

Zbynek