OT - Preco sa objavia subory

Peter Rosa prosa at pro.sk
Mon Aug 8 21:52:00 CEST 2005

> To nie su subory, ale adresare, svojim sposobom nutne pre spravny beh
> standardne fungujucej X stanice, umiestnuju sa do nich sockety a podobne
> veci. Pokial si spravne pamatam, dealuje s nimy niektory RC skript
> beziaci z periodic, pravdepodobne cistenie tempov, kedze ich odpalenie
> ma pre X uzivatelov za nasledok velmi osklive veci.

Jasne, pochopil som. Objavuju sa vzdy v sekcii "Removing old temporary
files:" vo vypise Daily Run Output.

Len mi nie je jasne, preco sa mi VOBEC objavia v systeme taketo adresare,
ked tam skutocne nie je nainstalovane X... ? Zeby to robila nejaka kniznica
(dependency z portov - niektore vyzaduju XFree86-libraries...) ? Ale ani
tuto kniznicu tam URCITE nemam nainstalovanu.

Peter Rosa