OT - Preco sa objavia subory

Michal Varga varga at stonehenge.sk
Mon Aug 8 19:35:43 CEST 2005

To nie su subory, ale adresare, svojim sposobom nutne pre spravny beh
standardne fungujucej X stanice, umiestnuju sa do nich sockety a podobne
veci. Pokial si spravne pamatam, dealuje s nimy niektory RC skript
beziaci z periodic, pravdepodobne cistenie tempov, kedze ich odpalenie
ma pre X uzivatelov za nasledok velmi osklive veci.

m.

--
Michal Varga <varga at stonehenge.sk>
Stonehenge