Konfigurace DHCP serveru

huhualabama at tiscali.cz huhualabama at tiscali.cz
Thu Aug 4 18:13:30 CEST 2005

Omlouvam se za nedostacujici informace a spatne polozeny dotaz.

Problem neni v DHCP serveru ( 192.168.0.254/255.255.0.0), ten
prirazuje klientum ( msdos ) spravnou ip,
masku, .... vse dle konfiguracniho souboru.
Ti se pripoji ke sdilenemu adresari serveru ( windows
2000 server 192.168.0.59/255.255.0.0 ) a z neho rozbali ghostem image disku
na disk klienta.

Problem nastane jenom kdyz DHCP priradi klientu ip
192.168.0.255, .1.255, .2.255, 3.255, .......
Nevim proc, ale asi si s tim microsh.. nedokaze poradit a povazuje
adresu klienta za broadcast adresu.
Zkousel jsem Ping na DHCP uspesne, ale na jakykoliv windows ne.

Muj spatne polozeny dotaz mel znit, jak jednoduse nastavit DHCP
server, aby neprirazoval klientum vyse uvedene adresy.

 diky

  Karel

> [...]

>         Duvod, proc se klienty nemohou prihlasit k 192.168.0.59 bych resil
> nasledne - v kazdem pripade ted nemam dostatek informaci, abych s nim
> mohl jakkoli poradit. Velmi nepodlozena teorie je, ze stanice maji ve
> skutecnosti chybne masku, coz vysvetluje jak problem s broadcastem tak
> nedostupnost serveru (problem s routingem). Na druhou stranu, to by
> fungovaly alespon klienti s adresami v rozsahu 192.168.0.X, coz je
> informace, kterou byste jiste neopomenul uvest ...

>         Na treti stranu, kdyz jste neuvedl o server ceho (o jakou sluznu)
se
> jedna, je mozne uplne vsechno ...

>                         Zdravi

>                                                 Dan

Internet za 333 Kc/mesíc
Tiscali Internet 24 hluboko pod cenami Telecomu!
http://internet24.tiscali.cz