strasi mi v hlave nebo ma Dan pravdu?

Divacky Roman xdivac02 at stud.fit.vutbr.cz
Mon Aug 1 18:47:49 CEST 2005

On Mon, Aug 01, 2005 at 04:59:56PM +0200, Dan Lukes wrote:

> 	No, mozna by stalo zato se presvedcit, zda k rozumnym prikazum na
> 	jedne strane proxy odpovidaji nejake rozumne prikazy na jeji druhe strane.
> A pokud ne, tak co z ni vlastne leze.
>
> 	Zejmena pokud (a to z dotazu neni jasne) je problem hlavne s
> 	prikazama, ktere navazuji datove spojeni.

nevim s cim presne je problem... proste se mi to connectne, zadam ls a cekam
breaknu to, zadam znova ls a cekam, znova to breaknu..... na 5ty pokus to behem
pul vteriny zobrazi obsah toho adresare (tj. ls zafunguje)

fakt nevim v cem je problem. takze pokud te dane dobre chapu tak chces dump
portu 21 na gateway.. ano?

dik

roman