strasi mi v hlave nebo ma Dan pravdu?

Dan Lukes dan at obluda.cz
Mon Aug 1 16:59:56 CEST 2005

Divacky Roman wrote:
> mam nasledujici problem - mam router s pf/ftp-proxy ktery dela nat pro sit
> 192.168.0.0. jde mi o ftpko, na vsech stanicich v te siti beha ftpko naprosto v
> poradku, krome 192.168.0.1 coz je shodou okolnosti fbsd.

> muzu dodat jakykoliv tcpdump (ale nevim jaky pac imho je to
> v tom ftp-proxy nekde vevnitr)

	No, mozna by stalo zato se presvedcit, zda k rozumnym prikazum na jedne
strane proxy odpovidaji nejake rozumne prikazy na jeji druhe strane. A
pokud ne, tak co z ni vlastne leze.

	Zejmena pokud (a to z dotazu neni jasne) je problem hlavne s prikazama,
ktere navazuji datove spojeni.

	Je totiz prekvapive hodne zpusobu, jak takove datove spojeni behem FTP
navazat. Kdo vi, treba je nektery konkretni z nich proxy nesympaticky.
Treba zrovna ten, ktery pouziva klient spusteny na onom 0.1 ...

	A toto podezreni by mohlo byt posilitelne nebo vyvratitelne prave
relevantnim dumpem (zejmena prikazoveho FTP kanalu) obou stran proxy.