strasi mi v hlave nebo ma Dan pravdu?

Divacky Roman xdivac02 at stud.fit.vutbr.cz
Mon Aug 1 16:44:14 CEST 2005

sorry za blby subject ale jednak nevim co tam mam napsat a aspon si to precte
vic lidi ;)

mam nasledujici problem - mam router s pf/ftp-proxy ktery dela nat pro sit
192.168.0.0. jde mi o ftpko, na vsech stanicich v te siti beha ftpko naprosto v
poradku, krome 192.168.0.1 coz je shodou okolnosti fbsd.

na tom 0.1 se mi na nektere servery povede napoprve prihlasit ale ftp prikazy
mi jdou az po "prorazeni virtualni zatky", tj. musim Nkrat zadat nejaky prikaz
(treba ls) na pak uz to jede normalne. na nektere jine se neprihlasim vubec.

napr. ftp.freebsd.sk/cz mi jede na Nty pokus, ftp.funet.fi mi nejede vubec
(nenaloguju se - zkousel jsem snad 20x a nic).

ve fw to neni (myslim) pac presmerovava traffic tak jak ma na ftp-proxy. co se
deje v ftp-proxy netusim pac mi nejede gdb attach :(

pokud vas neco napada tak si reknete o cokoliv - muzu poskytnout konto jak na
routeru tak na 0.1, muzu dodat jakykoliv tcpdump (ale nevim jaky pac imho je to
v tom ftp-proxy nekde vevnitr)

diky za pripadne napady a jeste jednou sorry za subject

roman

p.s. zkousel jsem to ruzne prekompilovavat a nic, takze todle mi neradte