AMD

Petr Bezděk freebsd at ada-net.cz
Mon Aug 1 14:43:31 CEST 2005

Zbyněk Burget wrote:
> Zdravim,
> uz kdysi jsem se pokousel rozchodit automounter (amd), ale nezadarilo
> se. Tak jsem to tenkrat vzdal. A na zaklade jednoho prospevku do
> konference, kde se o nem zminil P. Bezdek jsem si rekl, ze to prece
> jenom zkusim rozchodit. Hral jsem si s tim skoro cely vikend, ale bez
> valneho uspechu. Jedine, co mi to ted udela je, ze se mi cd-romka
> automaticky namountuje pri spusteni amd, ale uz se nikdy sama
> neodmountuje. A kdyz ji odmountuju nasilim, tak mi amd potom porad
> dokola hlasi chybu.
> [...]

/etc/rc.conf:
amd_enable="YES"
amd_flags="-F /etc/amd.conf"

/etc/amd.conf:
[ global ]
auto_dir = /amd
restart_mounts = yes
cache_duration = 5
dismount_interval = 5
log_file = syslog
log_options = all
map_type = file

[ /mnt ]
map_name = /etc/amd.mnt

/etc/amd.mnt:
cdrom type:=cdfs;dev:=/dev/cdrom;opts:=ro,nosuid,nodev,noexec,utimeout=3

Kdyztak si jeste pohrejte s parametry cache_duration a dismount_interval
v /etc/amd.conf, pripadne utimeout v /etc/amd.mnt. Tohle nastaveni mi
vyhovuje jak pro CD-ROMku, tak i pro pripojovani NFS svazku, kde mam
utimeout o dost delsi.

Konfigurace amd je dosti nezvykla, pokud je clovek zvyky na automounter
na Linuxu nebo Irixu.

--
Petr Bezděk