AMD

Zbyněk Burget zburget at miastudio.cz
Mon Aug 1 07:37:52 CEST 2005

Zdravim,
uz kdysi jsem se pokousel rozchodit automounter (amd), ale nezadarilo
se. Tak jsem to tenkrat vzdal. A na zaklade jednoho prospevku do
konference, kde se o nem zminil P. Bezdek jsem si rekl, ze to prece
jenom zkusim rozchodit. Hral jsem si s tim skoro cely vikend, ale bez
valneho uspechu. Jedine, co mi to ted udela je, ze se mi cd-romka
automaticky namountuje pri spusteni amd, ale uz se nikdy sama
neodmountuje. A kdyz ji odmountuju nasilim, tak mi amd potom porad
dokola hlasi chybu.
Mate nekdo amd rozchozene na mountovani cd-rom tak, ze se namountuje,
kdyz se odkazu na prislusny adresar a po jeho opusteni se zase
odmountuje (po prislusnem case)? Pokud ano, jak vypada spravna konfigurace?

ja to zkousel takto:

amd -a /.amd_mnt -l syslog -w 5 /cdrom /etc/amd.map

a v amd.map jsem zkousel menit vsechno mozne, takze ted ani presne
nevim, co mi tam zbylo, ale bude to neco takovehohle:

*  type:=cdfs;dev:=/dev/acd0;opts:=ro

po spusteni amd mi mount rekne, ze mam namountovano
/cdrom on /cdrom
/dev/acd0 on /.amd_mnt/nejaka/cesta

FreeBSD 5.4-STABLE

stahl a snazil jsem si precist manual od am-utils, kde je popsano snad
vsechno, jenom ne to, jak nakonfigurovat onu cd-rom.
V base FBSD je v manech celkem hezky popsano vse, az na soubory .map -
coz je podle mne dost podstatny nedostatek - a vzorovy amd.map je vice
nez ubohy. Google mi taky moc neporadil :-(

Zbynek Burget