Problem s courier-imap na AMD64

Ladislav x mixicek at seznam.cz
Mon Aug 1 14:30:35 CEST 2005

Dobry den,

nedavno jsem zakoupil cely novy server zalozeny na archytekture AMD64, na ktery jsem nainstaloval FreeBSD 5.4-STABLE. Hned po instalaci OS (jeste pred instalaci vsech portu) jsem do /etc/make.conf vlozil CFLAGS="-fPIC". Vse se mi podarilo rozchodit bez problemu az na jeden problem, ktery resim ted. Po instalaci Mail-Toaster-4.08 (vse se mi podarilo nainstalovat bez sebemensich problemu. I vpopmail diky -fPIC flagu) se mi nejde do mail boxu prihlasit pres courier. Ani pres pop3, ani pres imap a dokonce ani pres webove rozhrani. Jedine se tam dokazi prihlasit pres qmailadmin. Po kazdem pokusu o prihlaseni mi authdaemond vyhodi authdaemond.core a v /var/log/message se objevi hlaska:

Aug  1 12:23:37 albi kernel: pid 44554 (authdaemond), uid 0: exited on signal 11 (core dumped)

Jedna se o verze: courier-authlib-base-0.57, courier-authlib-vchkpw-0.57, courier-imap-4.0.4,1. Prosim o pomoc, jelikoz si uz nevim rady kde by mohl byt problem. Mohu zaslat i vice informaci.

Predem moc dekuji za pomoc.

S pozdravem
Ladislav Jerabek