Gcc - segmantation fault [Uz OT]

Jozef Babjak babjak at hilbert.chtf.stuba.sk
Sat Jul 16 10:59:19 CEST 2005

Ahojte,

ale tu mame zivo!

> mne jsou tvoji kamaradi u ....., mne jde o to ze ty systematicky presentujes
> cokoliv novejsiho nez 4.x jako (hodne prehanim) dilo satanovo.

  ^-- Nie Roman, to Ty si ten, ktory vsetko starsie ako 6.x prezentujes
ako nepouzitelne a na ludi, ktory pouzivaju 4.x zvycajne pouzivas tvrde
slova.

> napr. ve skole mame 4.x a s kamaradama sme si udelali v houmu jednoho svn repo
> (pac jsme lini studenti) a pac 4.x nema aclka tak sme to nemohli udelat nejak
> hezky... pro 5.x a dal je SPOUSTA duvodu

  ^-- Pekne si potvrdil to, co tvrdi Dan: najskor analyza poziadaviek,
potom vyber vhodneho nastroja. :-)

  ^-- Neboji sa, len si neodpusti vzdy taktne upozornit, ze novsie nemusi
byt lepsie a ze z prechodom smerom hore mozu byt aj problemy, a to nemale
problemy; za co sme mu my, pouzivatela 4.11-p11 (sakra, prave som si
vsimol, na desktope mam len p10!), velmi vdacni.

> jsem rad ze to beres s nadhledem a nenimras se v offtopic blbinach :)))

  ^-- Vlakno je uz davno oznacene za OT, takze to az tolko nevadi;
vzhladom na zaujem, ktory vyvolalo, je to skor namieste. :-)

J.