Gcc - segmantation fault [Uz OT]

Pav Lucistnik pav at oook.cz
Fri Jul 15 15:22:37 CEST 2005

Dan Lukes píše v pá 15. 07. 2005 v 15:07 +0200:

> 	Myslim, ze se na me nebude zlobit, kdyz zlomek nasi soukrome
> korespondence zverejnim, ackoliv to neni uplne v souladu s beznou
> sitovou etiketou:
>
> ----------
> Xin LI <delphij at freebsd.org> napsal/wrote, On 07/14/05 09:35:
> 5.x was originally designed as a "Feature Branch", and too many
> features were added into it in a rush.  On contrast, the 6.0-STABLE is
> somewhat "Engineering Branch" where we take more effort on improving
> it, fixing bugs, etc., so it would be better from a user's perceptive.
> ----------

Aha, delphij.

> 	Interni buletiny nesleduju. Muzes kratce shrnout jak's to pochopil ty ?

5.X byl pruser, protoze se nadefinovalo co to ma umet a pak se strasne
dlouho cekalo az vsechny ty vlastnosti budou naprogramovany. Tim vznikla
neprekonatelna bariera pro upgrade 4->5 a ta hromada novych ficur nebyla
nikdy poradne otestovana v beznem provozu.

Z toho duvodu se efektivne od 6.0 prechazi na novych, kalendarovy system
vydavani releasu. Teckove releasy po 4 mesicich, branch nove major vetve
jednou za 12-18 mesicu, bez ohledu na to kolik novych featur se stihlo
udelat.

Tak jsem to pochopil ja.

> Podpora HTT
> je, pokud vim, take radeji defaultne vypnuta - jinak by mela problemy
> patrne i spousta "beznych" lidi, ktery ve skutecnosti pravy SMP hardware
> nemaji.

Podpora HTT je ovsem vypnuta ne z duvodu nestability SMP provozu, ale z
duvodu bezpecnostniho problemu s implementaci HTT v Intel procesorech,
viz paper od Colina Percivala.

--
Pav Lucistnik <pav at oook.cz>
Cerne diry ve vesmiru vznikly tam, kde Buh delil nulou.