Gcc - segmantation fault [Uz OT]

Dan Lukes dan at obluda.cz
Fri Jul 15 15:07:49 CEST 2005

Pav Lucistnik wrote:

> Muzes provalit jmeno te osoby? Ja sem to z internich bulletinu pochopil
> podstatne jinak.

	Myslim, ze se na me nebude zlobit, kdyz zlomek nasi soukrome
korespondence zverejnim, ackoliv to neni uplne v souladu s beznou
sitovou etiketou:

----------
Xin LI <delphij at freebsd.org> napsal/wrote, On 07/14/05 09:35:
> 5.x was originally designed as a "Feature Branch", and too many features were added into it in a rush.  On contrast, the 6.0-STABLE is somewhat "Engineering Branch" where we take more effort on improving it, fixing bugs, etc., so it would be better from a user's perceptive.
----------

	Interni buletiny nesleduju. Muzes kratce shrnout jak's to pochopil ty ?

> Nove instalace 4.X bych nedelal, a to z toho duvodu, ze uz dost noveho
> aplikacniho softwaru zacina byt na 4.X neprelozitelne

	No prave. To uz skutecne zacina byt problem. V takovych pripadech je
samozrejme nutne posoudit zda nejakou takovou aplikaci aktualne
potrebuju. Pricemz v mem pripade je odpoved zhusta zaporna, takze mi 4.x
dosud vyhovuje nejlepe. Ale uz to prestava byt uplne jednoduche. A v mem
pripade specialne hraje i to, ze si mezi 20 stroju s 4.11 neplacnu jeden
z 5.4 - a upgradovat vsechny na 5.4 to si zatrim opravdu netroufnu.
Takze zatim pri me zustava 4.11 jedinym kandidatem i pro nove instalace.

	Samozrejme zalezi od situace - pro nekoho jineho uz muze byt 5.4
prijatelnejsi nebo dokonce nejprijatelnejsi - zalezi od lokalnich
podminek a potreb.

> Takze nam zbyva uz relativne odladena 5.4.

	No, to je presne. Ona 5.4 je, v zasade, odladena - ale, bohuzel, to
sluvko 'relativne' je plne na miste. Doma ji nainstalovanou mam, ale
jinde, kde je dulezite, aby to fungovalo, se stale bojim. Vim o nekolika
spravcich, kteri ji museli nainstalovat kvuli nejakemu hardware, nebo
proste byli jen 'odvazni' a jakmile vyboci z uplne nejzakladnejsiho
pouziti (tj. vyssi zatizeni, slozitejsi konfiguracem - napriklad nejake
kombinace tunelingu a IPSEC, viceprocesorove stroje - treba jeden
ctyrprocesorovy, a tak dale) tak se potkavaji s neuveritelnymi problemy
- s funkcnosti i stabilitou. K cemu je dotycnemu ctyrprocesorovy stroj,
kdyz na nem bez casteho padu bezi jen non-SMP jadro ... ? Podpora HTT
je, pokud vim, take radeji defaultne vypnuta - jinak by mela problemy
patrne i spousta "beznych" lidi, ktery ve skutecnosti pravy SMP hardware
nemaji.

	Tim ale nepopiram, ze na domaci stanici, nebo jednodussi server ci
router v mensi siti to je pouzitelne - a v nekterych pripadech - i
vhodnejsi nez 4.x (obzvlast pri potrebe nejakych hodne novych aplikaci) ...