Gcc - segmantation fault [Uz OT]

Pav Lucistnik pav at oook.cz
Fri Jul 15 14:27:53 CEST 2005

Dan Lukes píše v pá 15. 07. 2005 v 14:06 +0200:

> 	Jak jsem si vcera dopisoval s jednim z commiteru, tak 5.x byla "feature
> branch" kdezto 6.x bude "engineering branch".

Muzes provalit jmeno te osoby? Ja sem to z internich bulletinu pochopil
podstatne jinak.

> 	Jak jsem dosud vzdy hlasil, ze na 5.x bych, neni-li to bezpodminecne
> nutne, jeste neupgradoval, je treba toto tvrzeni nyni revidovat a
> tvrdim, ze bych, neni-li to nutne, neupgradoval "jeste" a soucasne "uz".
> Nezodpovezena otazka je, co doporucit na multiprocesorove a/nebo hodne
> vytizene stroje pro ciste nove instalace. 4.x je uz opravdu dost stara
> (zase ale, proc ma vadit, ze je stara, kdyz na pozadovane ukoly staci
> dobre) ...

Nove instalace 4.X bych nedelal, a to z toho duvodu, ze uz dost noveho
aplikacniho softwaru zacina byt na 4.X neprelozitelne, zejmena z duvodu
absence rozhrani pridanych ve standardu C99 v libc, at uz matematicke
nebo textove funkce, nerku-li wide-character funkce.

Takze sice budes mit supr stabilni ozkouseny system, na kterem ti ale
moderni aplikace uz nepobezi.

Mozna mam zkresleny obrazek protoze se prehrabuju v portech a kazdou
zmenu kterou delam testuju na 4.X, ale zacina to byt opravdu masivni
problem.

Takze nam zbyva uz relativne odladena 5.4.

--
Pav Lucistnik <pav at oook.cz>
Murphy - Kapesni pruvodce moderni vedou: