OT: flashplugins na FreeBSD

Michal Varga varga at stonehenge.sk
Wed Jul 13 20:46:05 CEST 2005

On Wed, 2005-07-13 at 17:11 +0200, Stano Sitar wrote:
> To co sa mi na FreeBSD najviac paci je ze vacsina veci sa da elegantne
> nastavit pomocou niekolkych riadkov v konfiguracnom subore a ze obycajne
> mi staci poriadne si precitat handbook, man stranky a samozrejme
> hlasky ktore mi pisu jednotlive programy.

Iste, ale o tom som predsa hovoril. A moja povodna reakcia vychadzala z
toho, akou formou bol napisany predchadzajuci mail. Zmienky o
"zazracnych suboroch" alebo "instalacia nieco vypise a ja na to za
chvilu zabudnem" zrovna moc neimplikuju pouzivanie manualu,
dokumentacie, pripadne aspon zdraveho rozumu. Preto som sa vyjadril, ako
som sa vyjadril, co sa za tym skryva na pozadi v skutocnosti uz nemozem
vediet, pokial to v texte nie je uvedene. Pricom instalacia
linuxpluginwrapperu je skutocne jednoducha a vsetky dodatocne kroky su
uvedene ako v pkg-message, tak aj priamo po jej dokonceni z portu.

m.

--
Michal Varga <varga at stonehenge.sk>
Stonehenge