OT: flashplugins na FreeBSD

Stano Sitar sitar_vim at procaut.sk
Wed Jul 13 17:11:16 CEST 2005

Michal Varga wrote:

> Tie example su (logicky) v
>
> /usr/local/share/examples/linuxpluginwrapper/
>
> a nie je nutne kopirovat ich do libmap.conf cele, ako textove subory sa
> (prekvapivo) daju precitat a do libmap.conf presunut iba relevantne
> casti. Niekto nepotrebuje RealPlayer, iny nema zaujem o Acrobat plugin,
> a tak dalej.

Odpoved na vas prispevok do diskusie som nepisal na svojom domacom
stroji. Inak by som sa bol presne pozrel kde sa ten subor nachadza.
V praci, odkial som pisal odpoved bohuzial FreeBSD nainstalovane
nemam. AutoCAD bohuzial zatial na FreeBSD nebezi.

Subor som skopiroval, otvoril vo Vim a riadok po riadku (prekvapivo)
precital, aby som vedel ake moznosti nastavenia tam mam. Vacsina default
nastaveni mi vyhovovala. Tiez som si pozrel ci tam mam volby ktore
mi pkg-message odporucal skontrolovat.

To co sa mi na FreeBSD najviac paci je ze vacsina veci sa da elegantne
nastavit pomocou niekolkych riadkov v konfiguracnom subore a ze obycajne
mi staci poriadne si precitat handbook, man stranky a samozrejme
hlasky ktore mi pisu jednotlive programy. A samozrejme uzasna komunita
na mailing liste ;-)

> Neberte to ako utok, ale osobne ma tato kultura "nasiel som niekde na
> disku nejake zazracne subory, tie som niekam nahodne skopiroval a zrazu
> vsetko zazracne zacalo fungovat, whoa" mierne desi.

Nuz, pravda, nie som ziadny guru, ale moj domaci desktop som s pomocou
handbooku a trochy googlenia, napodiv, celkom rozchodil. A podarilo sa
mi ho nastavit k mojej (takmer) uplnej spokojnosti rychlejsie ako
5.3 Release. Pri instalacii 5.3ky som zase bol omnoho vacsi frajer
ako ked som sa trapil so FreeBSD 4.8 Release. Stale sa mam co ucit.
Aj sa ucim. Kazdy vecer.

S pozdravom
Stano.