OT: flashplugins na FreeBSD

sitar_vim at procaut.sk sitar_vim at procaut.sk
Wed Jul 13 21:24:29 CEST 2005

On 7/13/2005, "Michal Varga" <varga at stonehenge.sk> wrote:

>Iste, ale o tom som predsa hovoril. A moja povodna reakcia vychadzala z
>toho, akou formou bol napisany predchadzajuci mail. Zmienky o
>"zazracnych suboroch" alebo "instalacia nieco vypise a ja na to za
>chvilu zabudnem" zrovna moc neimplikuju pouzivanie manualu,
>dokumentacie, pripadne aspon zdraveho rozumu. Preto som sa vyjadril, ako
>som sa vyjadril, co sa za tym skryva na pozadi v skutocnosti uz nemozem
>vediet, pokial to v texte nie je uvedene. Pricom instalacia
>linuxpluginwrapperu je skutocne jednoducha a vsetky dodatocne kroky su
> [...]

Uznavam ze moj povodny mail posobil chaotickym dojmom.

To ze mi linuxpluginwrapper nefungoval na prvy pokus je mozno
sposobene tym ze som si neuvazene najprv nainstaloval linux-flashplugin.
Potom som si uvedomil ze fungujuci flash je potrebne nainstalovat
cez linuxpluginwrapper. Alebo bolo mozno potrebne nieco restartovat
po vytvoreni konfiguracneho suboru.

Ked mi instalacia nieco vypise, snazim sa tym riadit, (a obycajne
to fakt pomaha). Obcas si vsak myslim ze som pkg-message pochopil
a potom zistim, ze sa ku nej este potrebujem vratit.

S pozdravom
Stano