OT: flashplugins na FreeBSD

Michal Varga varga at stonehenge.sk
Wed Jul 13 02:36:39 CEST 2005

On Tue, 2005-07-12 at 17:56 +0200, Josef Brzak wrote:
>    Mohl bych Vas pozadat o radu jak to mate vyresene Vy?
>    Pouzivate linux-mozilla balicek nebo jak to resite s flash
>    pluginem. Predem Vse moc dekuji za reakci na muj dotaz.

PORTNAME=       flashpluginwrapper
PORTVERSION=    0.20021113

[...]

COMMENT=        A wrapper allowing use of linux-flashplugin with
                native mozilla

DEPRECATED=     "Please use www/linuxpluginwrapper. This port
                should be obsoleted. But, I know many people
                which cannot upgrade by any reason. So I won't
                remove this."

m.

P.S.: Co presne je na flashpluginu na FreeBSD offtopic?

--
Michal Varga <varga at stonehenge.sk>
Stonehenge