OT: flashplugins na FreeBSD

Josef Brzak brzak at linux.fjfi.cvut.cz
Tue Jul 12 17:56:31 CEST 2005

Ahoj,

   predem se omlouvam za OT dotaz. Asi rok pouzivam na svem NB
   FreeBSD 4.11-RELEASE-p11. Web prohlizec pouzivam mozilla-1.7.8,2
   bez flashe, tak nejak jsem si rikal, ze to nekdy poresim, ale
   zatim mi to moc nevadilo, ale ted jsem si konecne rekl, ze si
   tam flashplugins musim doinstalovat. Podival jsem se do portu
   a nainstaloval jsem si flashplugin-mozilla-0.4.13. Tento modul
   byl nepouzitelny, protoze mi skoro pokazde spadnul prohlizec,
   kdyz jsem vlezl na stranku s nejakym flashem a bohuzel jich je
   vsude hrozne moc :-(. Tak jsem plugin odinstaloval a dal jsem
   si tam linux-flashplugin-7.0r25_2. Z adresare
   /usr/X11R6/lib/mozilla/plugins jsem udelal linky na soubory
   /usr/X11R6/lib/linux-flashplugin7/ kde byly soubory

   -r--r--r--  1 root  wheel      856 Jul 12 16:33 flashplayer.xpt
   -r--r--r--  1 root  wheel  2096844 Jul 12 16:33 libflashplayer.so

   bohuzel v mozille nebyly zadne pluginy videt. Tak jsem jeste
   nainstaloval flashpluginwrapper-0.20021113_1, ktery doinstaloval
   linux-flashplugin-5.0r51_3. Kdyz jsem udelal linky na ten stary
   flash 5.X, tak jsem take v prohlizeci nevidel zadne moduly.
   Mohl bych Vas pozadat o nakopnuti co delam spatne?
   Dival jsem se do konference, ale nasel jsem jen tri dotazy
   na Operu + flash (nikdo na to nereagoval) a pak jsem nasel
   jeste jeden pekny dotaz, kde jsem se docetl o /etc/libmap.conf,
   ale bohuzel nemam tuseni co bych tam mel vsechno napsat,
   jediny radek, ktery bych asi vedel je

   [/usr/X11R6/lib/linux-flashplugin7/libflashplayer.so]

   a tim koncim. Chtel jsem se podivat na HP toho wrappru, ale
   http://tmp.ninth-nine.com/FlashPluginWrapper/ hlasi "Not Found".

   Mohl bych Vas pozadat o radu jak to mate vyresene Vy?
   Pouzivate linux-mozilla balicek nebo jak to resite s flash
   pluginem. Predem Vse moc dekuji za reakci na muj dotaz.

 		       Pepa Brzak