OT: flashplugins na FreeBSD

Stano Sitar sitar_vim at procaut.sk
Wed Jul 13 08:25:09 CEST 2005

Ahoj.

Mne sa podarili nainstalovat Flash do 5.4 asi na treti pokus.

Najprv som instaloval Flashplugin5 aj 7, a to nefungovalo,
potom som nainstaloval linuxpluginwrapper, an ten mi nechcel
fungovat. Tak som ho odinstaloval a nainstaloval znova,
pohrabal som sa sa v konfiguracnom subore,
restartoval som stroj reinstaloval firefox a flash napodiv zacal chodit.

Ale neprisiel som na to kde som pri prvej instalacii urobil chybu.
Ked som to instaloval na FreeBSD 5.3, tak to chodilo "out of box"
Chvilu mi ale vtedy trvalo kym som si niekde precital ze
linuxpluginwrapper je ten zazracny balicek ktory musim nainstalovat.

Pozrite sa na /var/db/pkg alebo /var/db/ports alebo tak nejako
a tam je adresar linuxpluginwrapper[cislo verzie] a tam je subor
pkg-message.
Ja si tieto pkg-message pozeram casto, lebo po instalacii mi
package nieco napise, ja si poviem "dobre, dobre ...." a za hodinu,
ked zistujem do som zase dobabral ze mi package nechodi/chodi inak
ako chcem  si neviem spomenut co to bolo za hlasku.

kusok z pkg-message linuxpluginwrapperu:
Setup your /etc/libmap.conf

Je tam niekde aj example ktory som skopiroval do
/etc/libmap.conf
Skuste na stroji pohladat *libmap.conf*

Prajem vela zdaru
Stano.