nelze zkompilovat ProFTPd s OpenSSL z portu

Miroslav Lachman 000.fbsd at quip.cz
Mon Jul 4 12:25:24 CEST 2005

Petr Rehor wrote:

> NO_OPENSSL slouzi pro rizeni prekladu FreeBSD - zda ma ci nema
> prelozit a nainstalovat OpenSSL pri make world. Pokud chcete rict
> portum pri prekladu, ze maji pouzit OpenSSL verzi z portu misto ze
> systemu, tak si do /etc/make.conf musite dat:
>
>      WITH_OPENSSL_PORT=yes
>
> Podrobnosti najdete v /usr/ports/Mk/bsd.openssl.mk
>
> P.

Ze NO_OPENSSL slouzi jen pro preklad FreeBSD jsem vedel, volbu
WITH_OPENSSL_PORT jsem neznal, ale i kdyz jsem do /etc/make.conf pridal
WITH_OPENSSL_PORT=yes, tak kompilace ProFTPd skonci uplne stejne, jako
pred tim.

Zvlastni je, ze kompilace proftpd-1.2.10_1 probehla celkem nedavno
naprosto bez problemu (vcetne onoho kritickeho WITH_OPENSSL=yes) a az _2
a _3 se nedari zkompilovat.
Mozna jsem mezi tim nekde neco "procistil"...

--
Miroslav Lachman
Webapplication Developer