nelze zkompilovat ProFTPd s OpenSSL z portu

Petr Rehor prehor at gmail.com
Mon Jul 4 11:32:08 CEST 2005

On 7/4/05, Miroslav Lachman <000.fbsd at quip.cz> wrote:
> Mam tu "drobny" problem s kompilaci ProFTPd a ackoliv jsem zkousel
> dohledat jak to napravit, nic rozumneho me nenapadlo a poradne ani
> nevim, co hledat. Vim jen to, ze je to problem s OpenSSL a ze je to
> patrne tim, ze nepouzivam systemove OpenSSL, ale OpenSSL z ports. V
> /etc/make.conf je NO_OPENSSL= true

NO_OPENSSL slouzi pro rizeni prekladu FreeBSD - zda ma ci nema
prelozit a nainstalovat OpenSSL pri make world. Pokud chcete rict
portum pri prekladu, ze maji pouzit OpenSSL verzi z portu misto ze
systemu, tak si do /etc/make.conf musite dat:

     WITH_OPENSSL_PORT=yes

Podrobnosti najdete v /usr/ports/Mk/bsd.openssl.mk

P.