freebsd a extended partition

Petr Podrabsky lists at seznam.cz
Sun Jul 3 07:39:15 CEST 2005

Zdravim vespolek,

chtel jsem se zeptat ohledne extended partition. Nyni mam na extended partition pod linuxem ve filesystemu xfs 2 partitiony (debian, slackware). Jednu bych chtel nahradit freebsd. Kdyz jsem v Sysinstalu, tak to je tusim fdisk, co ve freebsd nevidi ani jednu partition (v extended) a nabizi mi, ze mi rozdeli celou extended partition. Tak bych prisel o oba linuxy ne jen o jeden. Predpokladam, ze freebsd na extended partition pracovat umi. Jak mam postupovat, abych z partition odstranil jen jeden linux? Diky za info

Petr