text to speak

Nikola Bozadziev nikola at bozadziev.net
Sat Jul 2 15:04:02 CEST 2005

Nevim jestli by to slo dostat na freebsd, ale pod win docela dobre a
zadarmo funguje zabudovany do 602 software (zalozeno na ms speech). Ty
ostatni jsou vetsinou programy urcene pro slepe, ci velmi spatne vidici a
jsou chraneny hardlockem (takovyto, jak se strci do par.ci ser. portu a
program podle toho overuje totoznost; myslim, ze prikladem dje treba
program jaws, ktery sice cracknout jde, ale cesky Hlas je chranen pouze
hardlockem...). Mno, moc sem tim asi nepomohl, ale aspon sem se snazil, ne?
S pozdravem
Nikola Bozadziev

odkazy k screenreaderum, co sem mel
http://www.ht-visual.cz/winxp_cz.html
http://www.mujmac.cz/art/sw/spoken_interface.html   ---> z macu by to
mozna slo prenest snadneji, ale ten clanek jsem necetl
http://www.rosasoft.cz/rpt.htm
http://www.ikaros.cz/Clanek.asp?ID=200208528
http://www.zive.cz/h/Byznys/AR.asp?ARI=102365
http://carolina.mff.cuni.cz/spec_sw.php             ---> asi nejobsahlejsi
http://www.teiresias.muni.cz/?chapter=8-1&

Dne Sat, 02 Jul 2005 13:43:42 +0200 napsal/-a peet <peetznvr at seznam.cz>
následující zprávu:

--
Zpráva vytvořena poštovním klientem "M2", který je součástí webového
prohlížeče Opera.