Ekvivalent checkinstallu

Dan Lukes dan at obluda.cz
Tue Jun 28 20:46:50 CEST 2005

Petr Rehor wrote:
> MASTER_SITE_OVERRIDE='/usr/ports/distfiles/\${DIST_SUBDIR}/' fetch
>
> Do adresare /home/JA/sources stahne vsechny zdojaky ktere NEJAKY/PORT
> potrebuje. Pokud soubor uz existuje v /usr/ports/distfiles tak ho
> jenom zkopiruje. Kdyz timto zpusobem budete chtit stahnout vic portu,
> bude kopirovat/stahovat jenom to co v /home/JA/distfiles jeste neni.

	BINGO. To je ta znalost, kterou mi Roman z vrozene skromnosti zamlcel a
pro jejiz neznalost mi furt nebylo jasne, jak se to udela. O moznosti
predefinovat misto, kde se nachazi 'distfiles' jsem samozrejem vedel,
ale nikoliv, ze pred stahovanim zkusi, jestli to neni v "defaultni"
lokaci a pokud ano, tak to vezme tamodsud ...

	Tak v tomto pripade uz je to opravdu jasne.

	(tedy, s ohledem na zavislosti bych rekl, ze je sikovnejsi pouzit
fetch-recursive, ale to uz je nepodstatny detail)

	Tak takhle je to skutecne jednodusi nez s packages ...