Ekvivalent checkinstallu

Petr Rehor prehor at gmail.com
Tue Jun 28 20:24:39 CEST 2005

On 6/28/05, Dan Lukes <dan at obluda.cz> wrote:

>         Schazi mi k tomu jedine - zjistit seznam jmen portu na kterych
> konkretni port zavisi. Kdyby byl k dispozici ten, pak by to uz opravdu
> bylo trivialni. Dokonce by ani nebyl potreba 'fetch-recursive', stacil
> by 'fetch' obycejny ...

make all-depends-list
make build-depends-list
make package-depends-list
make run-depends-list

Ale nemusi se hned drit. Taky lze nechat nejakou tu drinu strojum:

mkdir /home/JA/sources
cd /usr/port/NEJAKY/PORT
make DISTDIR=/home/JA/sources
MASTER_SITE_OVERRIDE='/usr/ports/distfiles/\${DIST_SUBDIR}/' fetch

Do adresare /home/JA/sources stahne vsechny zdojaky ktere NEJAKY/PORT
potrebuje. Pokud soubor uz existuje v /usr/ports/distfiles tak ho
jenom zkopiruje. Kdyz timto zpusobem budete chtit stahnout vic portu,
bude kopirovat/stahovat jenom to co v /home/JA/distfiles jeste neni.
Pak uz jenom staci vypalit a na zaver nakopirovat nove stazene soubory
zpatky do /usr/ports/distfiles:

cp -Rpn /home/JA/sources/* /usr/ports/distfiles

P.