Ekvivalent checkinstallu

Ondra Koutek koutek at o-k.cz
Tue Jun 28 15:33:44 CEST 2005

No, ja mam zkusenost, ze upgrade stromu portu jde delat I pres GPRS a to je
co rict.
Nicmene pokud ani to neni pro vas, nabizi se jednoduche reseni:
1) Koupim USB disk
2) Primountuji ho do /usr/ports
3) Udelam update stromu portu a dam fetch potrebnych zdrojaku.
4) Odmountuji
5) Prejdu domu, tam pripojim diak a dam mount
6) Nainstaluju co je potreba

Takhle mam potrebne distfiles + aktualni porty I pro pomale pripojeni a mohu
behat mezi pocitaci.

Navic kdyz si udelam jeste jednu logickou jednotku, muzu si stejne syncovat
i strom /usr/src

Ondra