Ekvivalent checkinstallu

Vit Kotačka vit.kotacka at gmail.com
Tue Jun 28 15:11:06 CEST 2005

>         Ja to zvladnu za 'packages' - tam je to jednoduche. To se proste z
> vybraneho FTP mirroru (doporucuji ftp.cz.freebsd.org/ftp.freebsd.cz)
> stahne prislusny package - balicek. Pokud mam k dispozici INDEX, pak se
> na zavislosti kouknu do nej a stahnu take vsechny zavislosti (coz
> opakuji rekursivne). Pokud index nemam, musim se na zavislosti podivat
> primo do stazeneho balicku - zavislosti jsou napsany v +CONTENTS.
>
>         Takto stazene soubory odnesu na pocitac bez pripojeni a pomoci pkg_add
> nainstaluji.

> [...]

Ano, to je přesně ten problém. Mě jen přišlo zbytečný, když už ty
zdrojáky mám, tahat znovu nějaký data po síti, vypalovat na CD atd.

Ale ten "podobný postup" ohledně portů by mě zajímal. Radši si věci
sám kompiluju. Jinak nepotřebuji nic doslovného (porty používat umím -
uživatelsky), stačí nějaký odkaz apod.

Guido