Ekvivalent checkinstallu

Roman Neuhauser neuhauser at sigpipe.cz
Tue Jun 28 15:08:10 CEST 2005

# dan at obluda.cz / 2005-06-28 14:35:50 +0200:

> [...]
> nemyslel to zelezo - tedy case nebo sitovou kartu. Mel jsem na mysli ten
> bezici OS, tu konkretni instalaci, o kterou se jedna. Kdyz dotycny rika,
> ze pocitac nema k dispozici pripojeni, mam zato, ze ho nema prave tato
> konkretni instalace OS.
>
> 	Mozna jsem puvodniho tazatele podcenil, ale nepredpokladal jsem, ze
> odpoved "vzdyt nemusite prenest cely pocitac, prenasejte jen disk" je
> neco, co by mu mohlo pomoci. Automaticky jsem mel zato, ze tato zcela
> jednoducha moznost ho napadla - a z nejakeho duvodu to takto mozne neni.

    Ale vzdyt on psal, ze uz ty zdrojove tarbally ma... A kdyz uz jsme
    u tech packagu, jak ze dostane na ten standalone pocitac je?

    [...]

> [...]
> na zavislosti kouknu do nej a stahnu take vsechny zavislosti (coz
> opakuji rekursivne). Pokud index nemam, musim se na zavislosti podivat
> primo do stazeneho balicku - zavislosti jsou napsany v +CONTENTS.
>
> 	Takto stazene soubory odnesu na pocitac bez pripojeni a pomoci
> 	pkg_add nainstaluji.
>
> 	Podobny postup ted potrebujeme pro porty. Tem rozumite daleko lepe
> 	vy nez ja a tak bych, s dovolenim, ponechal na vas. Rad se poucim (bez
> ironie), takze predpokladam, ze podobny postup pro portu ted popisete vy.

    Ne, odkazu ctenare na ports(7), /usr/ports/Mk/*, a skutecnost, ze OP
    psal, ze chce vyuzit svych zdrojovych tarballu, ktera IMNSHO cini
    celou debatu o relativnich vyhodach pkg_add naprosto irelevantni,
    coz je odstatne duvod, proc jsem tak nastartoval.

    Anebo jo: pokud mate vhodne verze tarballu, muzete jako checkinstall
    (pokud jsem dneska na druhe cteni spravne pochopil, jedna se o poor
    man's verzi portu) pouzit prave porty, ktere presne zapadaji do
    pozadavku: instaluje se ze zdrojaku a vite, ktere soubory patri ke
    kterym nainstalovanym softum (=> "poradek").
    portinstall/portupgrade, v tomto threadu jinak irelevantni, je
    alternativni interface k portum, castecne stojici vedle, castecne
    vyuzivajici defaultniho interface: make.

--
How many Vietnam vets does it take to screw in a light bulb?
You don't know, man.  You don't KNOW.