Ekvivalent checkinstallu

Dan Lukes dan at obluda.cz
Tue Jun 28 15:42:11 CEST 2005

Roman Neuhauser wrote:

>     Ale vzdyt on psal, ze uz ty zdrojove tarbally ma... A kdyz uz jsme
>     u tech packagu, jak ze dostane na ten standalone pocitac je?

	To jsem psal - prenesenim na alternativnim mediu (disketa, CDROM, ...)

	Problem je v tom, ze zatimco u packages je jeden konkretni balicek
jeden soubor (pripadne zavislosti jsou na jinych balickach a ty jsou
vzdy take jeden soubor), u systemu portu nemusi k prelozeni jednoho
portu (a to nepocitam zavislosti) stacit jediny soubor.

	Troufnu si ted mirne zpochybnit znalosti puvodniho tazatele - ano -
pise, ze zdrojaky ma. Jak ale pozna, ze ma opravdu vsechno, co konkretni
port potrebuje (a ted skutecne nemyslim zavislosti na jinych portech) -
ma na mysli to, ze nektere porty nestahavaji jediny zdrojak, ale dva
nezavisle baliky zdrojaku (treba "mozilla"), jine nemaji patch-file
staticky, ale stahavaji je dynamicky (treba "vim", mam ten dojem) - a
ani nevim, zda uz jsem posal vsechny moznosti.

	Nebo, pripustme, ze puvodni tazatel je schopen mit vse co potrebuje,
protoze on to nejak pozna. Takze se tedy zeptam ja za sebe - jak u
konkretniho portu poznam, co vsechno musim pritahnout a kam (do jakych
podadresaru) to do distfiles dat aby se potom 'make install' spustil a
uspesne dobehl ?

	Jestli to nejednodussi co lze je "zahrat si na lidsky make a
zinterpretovat si makefile vcetne mk/bsp.ports.mk sam" tak to mi radit
nemusite - to samozrejme vim a v takovem pripade zustanu radeji u toho,
ze si jednoduse prenesu hotovou package (ale nikomu to nenutim).

	Otazka je, zda to jde nejak jednoduseji.