Problem s modulem pf.ko

Dan Lukes dan at obluda.cz
Tue Jun 28 15:00:17 CEST 2005

Divacky Roman wrote:

> ano... da se to nazyvat chyba.... a?

	Ja to v minulem dopisu udelal a MTA ani MIALMAN ho nezamitly, takze je
overeno, ze to nepochybne jde.

> jakoze ma smysl odstranovat drivery atd. ale nektere veci proste moc smysl
> odstranovat neda (a ani to nekdy dost dobre nejde) - nebo se ti fakt tam moc
> styska po fbsd bez scheduleru? bez filesystemu?

	To mluvime kazdy o necem jinem.

	Jestli neco, co z jadra dosud nikdy odstranitene nebylo chci (nebo
povazuji za rozumne mit moznost) odstranit je vec jedna.

	Rec je ale o necem, co slo do doby, nez nekdo udelal nejakou zmenu,
ktera to znemoznila. Jestlize to mel znemoznit v umyslu a probehlo to po
zrale uvaze a diskusi, ktera je v podobnych pripadech v teamu comitteru
obvykla, pak lze hovorit o feature. O feature, ktera se mi nelibi, ale
je to feature. Nicmene, ja zadnou takovou diskusi nezaznamenal (mozna
proto, ze nejsem v uzkem kruhu commiteru).

	Jestlize to ale v umyslu nemel a tato zmena probehla nechtene a bez
predchozi uvahy, pak je to rozhodne chyba.

	Ja mam sit pripojenou gigabitem s IPv6 konektivitou s nekolika sty
uzivateli. A pobliz podobnych siti se z blizka motam uz hezkych par let
(ne, pripoustim, IPv6 tam tak dlouho neni). Ackoliv to tu mozna nekteri
obtizne pripusti, mam urcite zkusenosti s provozovanim velkych siti a to
vcetne velkych siti s IPv6. Ne, nesezral jsem veskerou moudrost a mohu
se i mylit (to ovsem i vsichni ostatni, i kdyz, nerad bych mluvil za
"vetsinu"). Ale kdyz rikam, ze nemit moznost postavit kernel bez podpory
IPv6 je vada (navic vada nova, protoze driv to slo), to neni tak, ze
bych si tu poustel hubu na spacir jen proto, abych vas pro svoje
poteseni vyprovokoval k hadce ...

	Nicmene, kazdy necht' si na to udela nazor vlastni. Ja uz argumenty
napsal minule a vic k tomu neni co dodat.